easy going to vietnam - Reisverslag uit Deventer, Nederland van koos hoogland - WaarBenJij.nu easy going to vietnam - Reisverslag uit Deventer, Nederland van koos hoogland - WaarBenJij.nu

easy going to vietnam

Door: koos en dika

Blijf op de hoogte en volg koos

04 December 2014 | Nederland, Deventer

nog een maandje wachten

  • 04 December 2014 - 17:26

    Cees En Corry:

    Verslag met plezier gelezen. Gaat nog veel mooier worden. Geniet van de voorpret.

Tags: deventer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

koos

ik ben een man van 68 jaar en sinds 10 jaar in de VUT.ik werk nu al 10 jaar parttime als postbezorger,eerst bij selectmail en sandd en momentueel werk ik met veel plezier bij PostNL.In mijn vrije tijd doe ik aan fitness en maak graag verre reizen samen met mijn maatje dika

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 928
Totaal aantal bezoekers 1689

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 30 Januari 2015

easy going to vietnam

Landen bezocht: